fredag 23 maj 2008

Såhär ligger det till !

Denna bloggen har varit åsidosatt under vår uppsatsskrivning får jag lov att erkänna.. Men... Det vi har skrivit i våra bloggar är faktiskt inte av något intresse alls.. Vi har endast redogjort för vad vi skrivit med mera... Jag kan tänka mig att bloggen är ett superbra instrument för de som gör ett gestaltning projekt med... Då kan jag tänka mig att man har mycket tankar och ideer som man måste få ner på papper... Vi eller jag i alla fall anser att våra tankegångar utrtycks väldigt fint i vår uppsats... Det är trots allt 42 sidor eller något sådant där alla våra tankar och val angående processen med mera... Det får man kanske inte reda på lika tydligt i de andras arbeten som har ett gestaltande inslag med.. ! I alla fall.. Nu är det dags att sova..

blogg out

Inga kommentarer: